Wrzut do szuflady
“Nie zawsze dobre jest to co jest dobre – lecz to co się komu podoba” – mówi stare porzekadło.
A te jak wiadomo cechuje miażdżąca mądrość życiowa potwierdzana każdego dnia.
I tak oto, szuflada z projektami wzbogaca się o kilka nowych projektów, które tym razem nie znalazły zastosowania. Tym razem to logotyp dla firmy Necote.
Może to i lepiej… Może pojawi się lepsza sposobność na wykorzystanie zawartych w nich pomysłów. Kto wie? 🙂
Jak zawsze, pojawia się refleksja – co przeważyło o porażce danego projektu.
Tu odpowiedź jednak nie jest istotna… Ważne jest to co przed nami. Resztę skryje kurz 🙂
Pewne jest natomiast, że non-profitowe przedsięwzięcia nie mają racji bytu- w tych ciężkich jak worek cementu, czasach… A i dobór klientów – kiedy nie umieramy z głodu – jest sztuką.
[imagebrowser id=7]